Basliktaki "olamadim" kelimesini i ile yazdim ama bu google chrome ne kadar akilliymiski bana yok bu yanlis sen gel biz  bunu ı harfiyle yazalim dedi, peki dedim.. valla bravo..

Annemler dayima olan son gorevlerini yerine getirip Turkiyeden donduler v biz senle gecen iki haftasonunu annemlerde gecirdik senle birlikte. Anneme moral olsun ve bizimde anne ozlemimiz gitsin diye. Annemi gormek, cok uzun zaman olmustu bu kadar uzun sure birlikte vakit gecirdigimiz. Hatta evlendikten sonra ilk kez tekrar "evde" uyumak ve bu kez senle degisikti :)
Seninle baska yerde yatiya kalmak ne kadar zahmetli bilsen. cocuk arabasi, kocaman bir paket cocuk bezi, araba oturagin, katlanabilir yatagin, bir torba dolusu yiyeceklerin ve tabiki bir suru kiyafetin. Hani olur ya 3 gunde 8 atlet lazim olurda ben yanima 6 tane almis olursam ne yaparimlarla karsilasmamak icin komple gardrobunu tasimisim :p
Messy annemlerin kopegi. Sana daha once Messyden bahsetmismiydim hatirlamiyorum. Ah evet  Bruksel donusu annemlere ugradigimizda tanismistiniz ilk. Tabi annemlerde gecirecegim haftasonu icin beni strese sokan en buyuk unsur Messy di ne yazikki..
Gecenki karsilasmanizda senin elini kapmaya calismisti.. Bu sefer daha uzun sure ayni cati altinda kalacagimiz icin endiseliydim. Ne yazikki Messy icin fazla kucuksun. Seni sevdi diyemeyiz. Bir gozu surekli sendeydi ve resmen uc gun boyunca kose kapmaca oynadik. Firsatini bulsa hop senin yanina gelip havlayip, bir yandan senin ne oldugunu anlamaya calisiyor, diger yandanda seni kiskandigi icin (bu benim yorumum tabiki) sevmedigini karar vererek dislerini gosteriyordu. Henuz hic bu kadar guvenligini saglamakta zorlanmamistim.. Neyse sag salimsin bak ellerine, parmaklarina, hala hepsi yerinde degilmi :)

Su gordugun uc resmi ben cektim. Cektiklerim annemin yagli boya calismalari 60 cm x 80 cm ebatinda. Her zaman merak duymustur resim yapmaya. Simdilerde en sevdigi seyi hayal rafindan aldi ve gerceklestirmeye basladi.. Ah birde olmasi gerektigi gibi cekebilseydim fotolari guzellikleri daha iyi ortaya cikacakti.. Bu gorduklerin yaptigi 20-25 tablodan birkaci..
Benim ve Yasinin dogumunda porselen tablet yaptirmis annemler. Uzerinlerinde birinde mavi, digerinde pembe bir besik ve yaninda dogumtarihi, kilo & boy ve dogumsaati yazmakta. iste o "gelenek" devam etsin diye annem senin icinde bir tablet yapmis ama bunu kendisi yapmis tabak seklinde. Hediye olarak bunu alali bayagi oluyor ama anlatmayi unutmusum bak. Bir ara resmini eklerim diyecegim ama oda bu yaziyi senin disinda okuyacak olan kisiler icin olur herhalde :) Onlarda hayalguclerini kullaniversinler halla halla..

Halaaaa tasinamadik yahu. Bekle bekle bekle nereye kadar. Kok saldik resmen oldugumuz yerde kipirdayamiyoruz. Sonbahar gelmeden, yapraklar dusmeye baslamadan ben goc etmek istiyorum buralardan. Zaten hava degisikliklerine karsi hassasiyetim var, dusen yapraklarla birlikte moral dereceleride hizla dusuyor. Birde uzerine "evimizden" ayrilma duygusalligina karsi savasmak istemiyorum. Hazir yazken, kuslar civil civilken, gunes varken ve henuz gunduzler uuuup uzunken ben goc etmek istiyorum icim pir pir.. Gocebe kuslara ben onculuk etmek istiyorum..

(    "Degistir" adli yada benim adini oyle bildigim bir yarisma var. Nedense sunucusunu su kel kafali "evet - hayir" yarismasini sunan adam olarak hatirliyorum ama..
hahaha allahim anlatima bakarmisin, iste balik hafiza ben ancak boyle anlatabiliyorum ne yapayim. Kocaman bir bilmece hadi cik bakalim icinden :)))))
Neyse diyecegim su; bu degistir oyunu / yarismasi, soyle.. Bir kisi sarki soylemeye basliyor. Degistir dendigi anda bir baska sarkiya gecmesi gerekiyor..    )

- "Gocebe kuslar la la laaaaa"
- " Degistir"
- Super neseli bir bebeksin. Ve bunu pembe gozluklerimden bakarak soylemiyorum, herkes seni izlemekten cok keyif aliyor. Su gectigimiz gunlerdeki gelisimini gozumun onune getirmeye calisiyorum. Itir teyzene anlatirken sanki daha kolaydi. Bidir bidir saymistim sanki ama simdi nedense kaldim oylece..
Annemlerdeyken benim en en en favori corbam, babaninsa en en nefret ettigi tarhana corbasindan yedin ilk kez. Baban bu kiz bu corbayi ancak bilincli sekilde yemek isterse o zaman verebilirsin demisti ama sen yedin bile. Bundan henuz haberi yok, olurda burayi okursa ancak o zaman ogrenecek :p

Neyse gelisimin diyordum degilmi.. Anlatmak istediklerim gelisimin kisminami dahil bilemedim ama .. huf, gelisim melisim.. Nereye dahilse dahil.. Emzigini kendi agzindan alip benim agzima tikmaya calisiyosun. Hatta daha komigi agzindan alip sueya vermeye calisiyosun. O ise soyle bir "hIh" napcam ben emzigi bakisi atip kafasini ceviriyor:) Bunu mutlaka videoya almam lazim ama henuz denk getiremedim. Bu arada ikiniz birlikte gittikce daha iyi oluyorsunuz. Sue eskisi gibi kacmiyor senden. Tam olarak top atmaca getirmece oyununu oynayamiyorsunuz.
Sue topunu alip geliyor, agzinda top agzindan almani bekliyor. Sen o minicik elinle Sueyun agzindan almaya calisirken Sue agzini saga sola sallayip oyun yapiyor kendince. Buyuk bir zevkle sunu fark ettim; Benle oynarken hirlayip elime dogru pati atarken sende ise cok nazik hareketlerle kafasini sallamakla ve senin parmaklarin onun dislerinin arasindayken hic bir sekilde sana zarar vermemek icin ozen gostermesi beni super mutlu ediyor. Sen eger Sue'yun agzindan topu alabilirsen direk kendi agzina goturmeye calisiyorsun :) Bu yuzden bu oyunu sen oynarken ben hazirda bekliyorum elimi agzinin onune koymak icin..
Henuz topu ona geri atman gerektigini anlamadin. Ama o sabirla topu ya onune birakiyor yada agzindan almani istiyor. "Sue nerde?" dedigimde Sue'yu ariyorsun etrafinda.. Iletisimimiz aniden cok gelisti. Elimi tut dedigimde tutuyorsun. Beklede, canin isterse eger bekliyorsun. By by - gule gule ile birlikte el salladigimizda sende el salliyorsun. Biz guldugumuzde sende guluyorsun. Ozellikle ben Ayhanla sohbet edip gulerken sende ordan aniden gulmeye basladiginda cok cici bir tablo cikiyor ortaya.

Bugun iki kez bizi cok korkuttun. Nasil basardiysan parmakliklari ile birlikte boyu 1 metreyi gecen kendi yatagindan dustun. Gum sesi ile birlikte fark ettim :S .. Cok aglamana ragmen orani burani inceleyip ve gun icersindeki hareketlerini izleyerek birseyin olmadigini anlasakta cok korkuttun bizi. Sonra yine dustun ve kafani masaya vurdun. Yine birseyin yoktu iyiki. Bugunun tersligindenmidir nedir, ucuncu kez dustun sandalyeye tutunurken sandalyeyi uzerine devirdin ve altinda kaldin. Kafanda kocaman sislik oldu. Nazarmi degdiki acaba.. Tu tu tu ..

Dusme olayini unutup eglenceli videonla noktalamak lazim..

3 yorum:

Mathilda dedi ki...

çooooooook tatlı olmuşş, bayıldım videoya :) hala gülüyorum ya, onlar gülüyo ben gülüyorum burda. nasıl nefis bir kız olmuş o öyle maşallah hem de 41 kere.
yürüyor da :S hangi ara, ne çabuk. Sue ile de arkadaşlığı ilerletmişler gördüğüm kadarıyla. Çok sevindim ya, süper video olmuş. İyi ki ekledin de biz de görebildik fıstığı.

Mimmi dedi ki...

Yassss
annene pes demek istiyorum
demek ki senin de güzel sanatlara senin inkar ettiğin yatkınlığın annenden geçmeymişşşşş :(
Ohh be pek rahatladım :)
videoyu izleyemedim henüz yüklüyor ona da yazarım bişiler :D

Mimmi dedi ki...

aklıma gelenleri yazıyım şimdi, oadam erkan yolaç..
nil sıralıyor yani tutunarak yürüyor, el sallıyor, babba diyor, havlıyor, kahkaha atıyor, konuşurken sizi dinliyor, boyu eşek kadar olmuş!! : )

Bir varmis bir yokmus..

Evvel zaman içinde kalbur saman içinde, birbirinden çok uzakta, farklı ülkelerde yasayan iki masal kahramanı varmış. Her ikisi de birbirinden habersiz başladıkları masallarının 20ci yıllarının başında masalları kesişmiş ve böylece birbirlerinin masalında başrol oynamaya başlamışlar..

Masal bu, kotu karaktersiz masal olur mu. Bu iki gencin masalında rol oynayan kotu karakterin adi şanssızlık, büründüğü sekilse hayat şartlarıymış. Bu iki gencin peşini bir turlu bırakmazmış kotu karakter.. Hiç kotu biten ve kotu karakterlerin galip geldiği masal duydunuz mu?
İşte bu masaldaki kahramanlarda pes etmemişler, çalışmışlar çabalamışlar.. Aradan zaman geçmiş ve bir gün bu iki kahramanın hayatına minicik bir havhav girmiş. O günden itibaren iki kahraman içinde birbirlerinden aldıkları keyfin ve zevkin yanında bir keyif daha eklenmiş.
Masal ya, bu iki genç ve havhav az gitmişler uz gitmişler, dere tepe düz gitmişler.. Karşılarına çıkan kotu karakterle savaşları bazen çok çetin, bazense çok kolay geçermiş.. Hep galip gelmişler..
Yıllar geçmiş bu iki kahraman ve havhavlari basbayağı yuva yapmışlar.. Öyle ki, bu yuvaya birde minik kahraman gelivermiş. Bu minik kahramanın adini ise Nil koymuşlar..
Masal devam etmekte.. Bu Bloğun amacı, minik kahramanın maceralarını ve gelişimini kahramanların dili döndüğünce, bulabildikleri kelimelerle kaleme dökmek. Uzak mı uzak ülkede yasayan kahraman ailelerin miniki takip edebilmesi..
Minik kahraman, miniklikten çıktığında hoşuna gideceği küçük bir hatıra bırakmak..


Kahramanlar

Leylekin sepeti

Kim ne yazmis ?

Takilanlar