Yihuuu, bugun tam tamina 3 aylik olmusuz. Itir teyzemiz saolsun, o olmasa bir kac gun sonra aklima gelirdi 3 ayini doldurdugun. Gecen gundu sanirim, ya uykuya dalmak uzereydim yada uyanisimdaydi, senin ne kadarlik oldugunu hesaplamaya calisiyordum. ekim, kasim aralik.. Ay diyorum bu kiz 3 aylik olmus bile, ama hissimce dogru olmadigindan eminim :) uyku sersemligi iste, bi turlu o an senin ne kadarlik oldugunu hesapliyamadim..

8 ekim.. subat 2009 dan beri yuzlerce kez soylemisimdir bu tarihi.
- Ne zaman bekleniyor ufaklik?
- "8 ekimde doluyor suremiz"

8 ekimden sonra 2 hafta daha sure taniyacaklardi normalde eger sen kapiyi aralamasaydin. Oyle hazirlamaya calisiyordum kendimi ama benim sayacim 8 ekime endeksliydi gizliden gizliye..
Simdi yeni bir sayac basladi.. Zaman o kadar cabuk geciyorki seninle. 3 ay nasil gecti anlamadim.
Diger taraftan gelisini dusunuyorum ve sanki oda yillar once olmus gibi. Su gectigimiz 3 ay cok dolu dolu gecti belki ondandir.

Ilk resimlerine baktim az once. Suanki halinle o zamani kiyasladigimda ne kadar cirkinmissin diyorum. Alinma sakin, bu suanki guzelliginden kaynaklaniyor. Senmi her gecen gun daha guzellesiyorsun yoksa benmi her gun seninle biraz daha cosuyorum cikartamadim.


Ayyhh yeter bu kadar sevgi poturcuklugu. Gelelim bir kac gundur olanlara, degisikliklere.. Ilk kez kendi yatagina yatirdik seni ve sanirim cok daha rahat ettin. Simdilik sadece gunduzleri kendi yataginda uyuyosun. Kendi odanda seni duyamamaktan cekindigimiz icin geceleri hala kucuk besiginde benim yanimda uyuyosun. En azindan bir sure daha boyle devam edecegiz sanirim. Kac zamandir mekik dokuyoruz salonla senin uyudugun oda arasinda. Emzigin olmadan uyumuyosun genelde. Ben seni emzigin agzinda uyur sekilde odada birakiyorum, aradan 5 dk gecmeden basiyosun cigligi. Geliyorum bakiyorum o minik parmaklar agizda, emzik kafanin altinda, saginda solunda. Hatta bazen ayak ucunda bile buluyorum onu nasil basariyosan artik.. Tekrar parmaklar disari, emzik agza birakiyorum seni. Derken boyle en az 4, 5 kez hatta bazen dahada fazla kez git gel yapiyoruz.



Her gecen gun farkli farkli mimiklerini kesfediyorum. Bazilarini karelemeyi basardim, buda onlardan biri.

Bu gunu soyle birseyle kapatalim:



Yo yo yo !
Haydi eller havaya ..
3 ay once geldim dunyaya.

Sutumu icerim, altimi pislerim,
Annemle babami cok severim..

Simdilik tek sesim agguu,
en cok kullandigim ingaaa..

Yo yo yo!
Simdilik bu kadar.
Repci Nilin ninnii zamani geldi,
Uyuyupta buyuycem,
tipis tipis yuruycem..


3 yorum:

TK dedi ki...

acaba leylek kiiimm :) yasemin abla (dikkat ettiysen artık abla diyorum :P) çok şeker bişeyi dünyaya getirmişsiniz öncelikle dünyaya böyle tatlı bişey armağan ettiğiniz için teşekkürü bir borç bilirim. :) sonralıkla tebrik ederim, Allah analı babalı büyütsün... Çok selamlar bebeği yerime kocaman öp :))

Sheena dedi ki...

daha yürümek yokkk :D
3 ay oldu bile yaa
çatlattın kız gelene kadar beni,
ne çabuk geçmiş 3 ay :(
yaşlanıyoz valla

DKK dedi ki...

maaşallah allah uzun ömür versin; saülıklı ve mutlu yaşasın
çok güzel bir bebeğiniz var:))

Bir varmis bir yokmus..

Evvel zaman içinde kalbur saman içinde, birbirinden çok uzakta, farklı ülkelerde yasayan iki masal kahramanı varmış. Her ikisi de birbirinden habersiz başladıkları masallarının 20ci yıllarının başında masalları kesişmiş ve böylece birbirlerinin masalında başrol oynamaya başlamışlar..

Masal bu, kotu karaktersiz masal olur mu. Bu iki gencin masalında rol oynayan kotu karakterin adi şanssızlık, büründüğü sekilse hayat şartlarıymış. Bu iki gencin peşini bir turlu bırakmazmış kotu karakter.. Hiç kotu biten ve kotu karakterlerin galip geldiği masal duydunuz mu?
İşte bu masaldaki kahramanlarda pes etmemişler, çalışmışlar çabalamışlar.. Aradan zaman geçmiş ve bir gün bu iki kahramanın hayatına minicik bir havhav girmiş. O günden itibaren iki kahraman içinde birbirlerinden aldıkları keyfin ve zevkin yanında bir keyif daha eklenmiş.
Masal ya, bu iki genç ve havhav az gitmişler uz gitmişler, dere tepe düz gitmişler.. Karşılarına çıkan kotu karakterle savaşları bazen çok çetin, bazense çok kolay geçermiş.. Hep galip gelmişler..
Yıllar geçmiş bu iki kahraman ve havhavlari basbayağı yuva yapmışlar.. Öyle ki, bu yuvaya birde minik kahraman gelivermiş. Bu minik kahramanın adini ise Nil koymuşlar..
Masal devam etmekte.. Bu Bloğun amacı, minik kahramanın maceralarını ve gelişimini kahramanların dili döndüğünce, bulabildikleri kelimelerle kaleme dökmek. Uzak mı uzak ülkede yasayan kahraman ailelerin miniki takip edebilmesi..
Minik kahraman, miniklikten çıktığında hoşuna gideceği küçük bir hatıra bırakmak..


Leylekin sepeti

Kim ne yazmis ?

Takilanlar