Tam gununu hatirlamiyorum, birkac gun onceydi sanirim.. Baban herzaman oldugu gibi senin orani burani minciklarken birden kahkaha attin. Senin kahkaha atisini duymak icin ondan sonra kullanim klavuzu olmayan yeni alinan alet gibi orani burani kurcaladim durdum ama senin tekrar kahkaha atmani saglayamadim. Bugun yine sahit oldum kahkaha atisini. Babanin senin kollarini gobusunu isirmasi cok hosuna gitti ve cok eglendin yine. Ayni seyi ben deneyince hemen buktun dudaklarini. Nedense eziyetli seyleri benle paylasip eglenceyi babana birakiyorsun. Kiskaniyorum ama hee..

Gectigimiz hafta icersinde aniden cok yol katettik senle. Artik karinagrilarin azaldi gibi (Noluuur geri gelmesinler cok zor oluyo senin icin). Cok daha keyiflisin, uykularin biraz olsun duzene girdi. Artik sadece aciktiginda, yoruldugunda ve baban garip suratlar yaparak seni korkuttugunda agliyosun. Ellerini kesfettin, surekli ellerin agzinda. Yakinda komple onlari agzina almayi basaracaksin bu gidisle :) Seni yataga yatirip kafami senin yataginin kenarina dayadigimda cok kontrolsuzde olsa suratimi tutmaya calisiyorsun.




Senin icin alisverise ciktigimizda saatlerce bir magazada oyalanabiliyoruz. Her elimize attigimiz kiyafette ya bir kusur buluyoruz yada sana yakistiramiyoruz. O kadar cok kiyafetin arasindan ancak bir tutam giyisi hosumuza gidiyor. Bu bere sana aldigimiz ilk bereydi, cok severek almistik. Ilk gunlerde gozlerine kadar indigi icin kullanmadik, ne ara buyuduysen o kadar, simdide sigmiyor.. Valla sirf resim cekmek icin zorla gecirdim o bereyi kafana nasil olsa hatirlamayacaksin :)



Senin esyalarin icin dere tepe duz gittik az gittik uz gittik.. Simdilik sadece temel ihtiyaclarini karsilayabilsekte onlari secmeyide keyif haline getirdik. Kocaman bir banyon var, standart bedenlerin cok ustunde oldugu icin ilk gunler resmen icinde kayboluyodun o yuzden onu daha yeni yeni kullanmaya basladik. Banyo yapmaktan her bebegin keyif aldigi gibi sende keyif aliyorsun. Ben daha seni yikamaya cesaret edemiyorum, o yuzden o gorev babana ait. Islak ellerimin arasindan kayip gitmenden cok korktugum icin ben sizi izlemekle yetiniyorum simdilik. Azicik daha buyumeni sabirsizlikla bekliyorum, birlikte yuzup muzurluklar yapicaz senle.




Korkuyorum, ya benim yada babanin elinde kalacaksin birgun. Surekli minciklayip slktirasimiz geliyor seni. Mama saatinin gelmesini dort gozle bekliyorum cogunlukla. O uyudugun bir kac saat icinde cok ozluyorum seni. Uyandirip koklayip sevmek istiyorum surekli. Belirli gorus saatlerimiz varmis gibi gunum bunlari sayarak geciyor.. Goz rengin sanki biraz daha acildi gibi ama hala mavimsi. Onemsiz acabalardan biri, degisip degismeyecegi. Simdi cok uzak gibi gorunsede, zaman senle daha bir hizli geciyor ve goz acip kapayincaya kadar buyuyeceksin. O zamanlarin ayri keyfi olacak. Unutmak istemiyorum bu kucukluk hallerini, hareketlerini, bebeklik sevimiliklerini. Simdiden siliklesmeye basladi bazi seyler. Dogum sirasinda olanlarin cogunu simdiden hatirlamiyorum bile. Cok fazla simdiyle mesgul oldugum icindir belki bilmiyorum. Hic bir anini kacirmak istemiyorum, hepsini, herseyi bilincle yasamak istiyorum seninle.

Bir suredir senin gelisinle calismiyorum tum gunumuzu birlikte geciriyoruz. Mumkun olduguncada seni baskalarina emanet etmek istemiyorum. Cok agladiginda, agrilarin oldugunda onlar benim kadar sabirla sevgiyle sana bakarlarmi?



Sabah mama seansimizdan sonra babamiz uyurken slklstlrlverdim seni kollarinin arasina. Sevgi poturcugu dolu bir resim olmus cok sevdim bunu. Bazen senle icimden geldigi gibi konusup oynayamiyorum. Sue kopusumuzun bakislari icimi parcaliyor. Sessizce bir kenara gecip kafasini yere koymus boncuk gozleriyle bizi izlemesi zor geliyor. Bu zamana kadar surekli onunla icli disli olmusken birden ilgiyi paylasmak zorunda kaldi. Seni cok merak ediyor. Hala cekiniyor bizden, o yuzden istedigi gibi gelip seni koklayip yalayamiyor. Biraz cesaret alinca dakikalarca ellerini koklayip yaliyor. Bence oda seni cok sevdi minik maymunum.

Biliyormusun yeni bir maceraya atilmak uzereyiz. Senin gelisinle alakali olmali, herseye yeniden baslayacagiz. Farkli bir ulke.. Istedigimiz sehri secip orda demir atacagiz. Icim icime sigmiyor, bir an evvel olsun istiyorum. Artik beklemek istemiyorum. Ne olursa olsun cok guzel olacak biliyorum. Senin huzur dolu ve guvende hissedebilecegin bir gelecegin olmasi icin ilk adimlari atmak uzereyiz minigim..
 

0 yorum:

Bir varmis bir yokmus..

Evvel zaman içinde kalbur saman içinde, birbirinden çok uzakta, farklı ülkelerde yasayan iki masal kahramanı varmış. Her ikisi de birbirinden habersiz başladıkları masallarının 20ci yıllarının başında masalları kesişmiş ve böylece birbirlerinin masalında başrol oynamaya başlamışlar..

Masal bu, kotu karaktersiz masal olur mu. Bu iki gencin masalında rol oynayan kotu karakterin adi şanssızlık, büründüğü sekilse hayat şartlarıymış. Bu iki gencin peşini bir turlu bırakmazmış kotu karakter.. Hiç kotu biten ve kotu karakterlerin galip geldiği masal duydunuz mu?
İşte bu masaldaki kahramanlarda pes etmemişler, çalışmışlar çabalamışlar.. Aradan zaman geçmiş ve bir gün bu iki kahramanın hayatına minicik bir havhav girmiş. O günden itibaren iki kahraman içinde birbirlerinden aldıkları keyfin ve zevkin yanında bir keyif daha eklenmiş.
Masal ya, bu iki genç ve havhav az gitmişler uz gitmişler, dere tepe düz gitmişler.. Karşılarına çıkan kotu karakterle savaşları bazen çok çetin, bazense çok kolay geçermiş.. Hep galip gelmişler..
Yıllar geçmiş bu iki kahraman ve havhavlari basbayağı yuva yapmışlar.. Öyle ki, bu yuvaya birde minik kahraman gelivermiş. Bu minik kahramanın adini ise Nil koymuşlar..
Masal devam etmekte.. Bu Bloğun amacı, minik kahramanın maceralarını ve gelişimini kahramanların dili döndüğünce, bulabildikleri kelimelerle kaleme dökmek. Uzak mı uzak ülkede yasayan kahraman ailelerin miniki takip edebilmesi..
Minik kahraman, miniklikten çıktığında hoşuna gideceği küçük bir hatıra bırakmak..


Kahramanlar

Leylekin sepeti

Kim ne yazmis ?

Takilanlar